سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی وب سایت با نرم افزار ویژوال استودیو

طراحی وب سایت با نرم افزار ویژوال استودیو
  
 نرم افزار ویژوال استودیو گونه ای از فضای یکپارچه برای توسعه نرم افزار است که برای برنامه نویسی و توسعه نرم افزارهای تحت ویندوز، وب سایت یا برنامه های تحت وب به کار می رود. 
  طراحی وب سایت یکی از کاربردهای مهم و اصلی نرم افزار ویژوال استودیو شرکت مایکروسافت می باشد. طراحی وب سایت، که سالهاست مورد توجه بسیاری از برنامه نویسان و طراحان وب سایت قرار گرفته، یکی از کاربردهای مهم این محیط برنامه نویسی می باشد.

یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی وب سایت

بنا به گفته ها یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی وب سایت در حال حاضر ویژوال استودیو می باشد.
پس از عرضه اولین نسخه این نرم افزار به بازار در اواخر دهه 1990 میلادی چند سالی زمان سپری شد تا ویژوال استودیو در زمینه طراحی وب سایت های اینترنتی به شکل جدی مورد استفاده قرار گیرد. طراحی و توسعه این محیط برنامه نویسی و نیز بروز رسانی امکانات .NET Framework توسط شرکت مایکروسافت Microsoft ، کمک های زیادی در این زمینه به طراحان و برنامه نویسان وب سایت های اینترنتی و همچنین به توسعه و به سایت های امن و بسیار قدرتمند نماید.
  طراحی سایت با ASP.net

طراحی سایت با ASP.net

طراحی سایت با ASPnet امروزه به یکی از پرطرفدارترین روش های طراحی سایت های اینترنتی تبدیل شده است. این طرفداری تا حدی است که افراد بسیاری که در گذشته، از پلتفرم ها و زبان های برنامه نویسی دیگری برای طراحی وب سایت استفاده می کردند، در حال حاضر به فریم ورک های مایکروسافت و محیط برنامه نویسی ویژوال استودیو رو آورده اند. امروزه خوشبختانه در محیط ویژوال استودیو، برنامه نویسی به هر یک از زبان های J#، VB.NE، C++ و C# وجود دارد. هرچند اکثر برنامه نویسان از بسیاری از کشورهای جهان خصوصا از کشور ایران که از ویژوال استودیو برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت استفاده می کنند از زبان سی شارپ برای این امر بهره می برند. زبان برنامه نویسی C# در حال حاضر یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی وب سایت می باشد.   

طراحی وب سایت های اینترنتی در حالت کلی به دو شکل می باشد

  1. طراحی وب سایت های استاتیک
  2. طراحی وب سایت های داینامیک
هر دو حالت ذکر شده در محیط برنامه ویژوال استودیو به سادگی قابل اجرا می باشد. برای طراحی وب سایت در برنامه ویژوال استودیو، باید ابتدا برنامه را نصب کرده و وارد محیط آن شوید، نوع پروژه ی خود را انتخاب نمایید و با اعمال برخی از تنظیمات اولیه شما قادر خواهید بود به سادگی شروع به انجام کار در محیط این برنامه نمایید.
شما باید فولدرهای مربوط به فایل Javascript، اگرچه از این زبان و یا فریم ورک های آن استفاده می نمایید، و یا فایل CSS، و یا صفحاتHTML ، Image و غیره را در ابتدا و برای شروع کار ایجاد نمایید.
نیز در صورت نیاز شما باید لینک های هر یک از آن ها را در برنامه بگنجانید. در این مرحله شما می توانید شروع به طراحی بخش های مختلف وب سایت نمایید. از جمله این بخش ها منوها، Container،Footer ، Header و Container می باشد.
و بعد از آن به ایجاد بقیه صفحات، از قبیل صفحات تماس با ما، درباره ی ما و غیره بپردازید و آن ها را مطابق با قالب و طرح مورد نظر یک به یک ایجاد نمایید و مراحل مختلف طراحی سایت را به دقت پیش ببرید.
اگرچه وب سایت شما داینامیک می باشد، و همچون بسیاری از وب سایت ها، بخش های سمت سرور (Server side) در آن وجود دارد که باعث ذخیره اطلاعات در آن و بازیابی و تغییرات در زمانی دیگر می شود، مواردی همچون ایجاد و تغییر نام کاربری و کلمه عبور برای آن دسته از افرادی که در سایت ثبت نام کرده اند، فرستادن ایمیل از طریق پر کردن پر کردن فرم هایش در خود سایت، داشتن پنل مخصوص برای ورود اطلاعات، عکس ها و غیره. در این حالت باید در زمینه طراحی و برنامه نویسی سایت ها در سمت سرور، برنامه نویسی سی شارپ و دیتابیس SQL Server تسلط داشته باشید.
و این علاوه بر داشتن دانش طراحی سایت در سمت کلاینت یا همان ظاهر سایت و به کارگیری جاوا اسکریپت در طراحی سایت، تگ های HTML، CSS و یا بوت استرپ و طراحی سایت ریسپانسیو در زمینه طراحی سایت است.
از این طریق ارسال و دریافت اطلاعات در وب سایت به راحتی صورت می گیرد. 
  مزایای نرم افزار ویژوال استودیو

مزایای نرم افزار ویژوال استودیو

شما به سادگی می توانید با کمک نرم افزار ویژوال استودیو مایکروسافت در هر دو سمت سرور و کلاینت، کدنویسی کنید. و نتیجه نهایی را با کمک آن اجرا نمایید. و به سرعت به برطرف کردن هر گونه خطا (Error) یا باگ برنامه نویسی که بروز می نماید بپردازید و از این رو مب سایت خود را با سرعت هرچه تمام تر آماده نمایید.
یک نکته قابل توجه این است که با شروع یک پروژه جدید طراحی وب سایت در ویژوال استودیو، یک نمونه ساده از صفحات وب سایت در اختیار شما قرار می گیرد که شرکت مایکروسافت آن را به عنوان پیش فرض تعریف کرده است.
شما می توانید این صفحات را اجرا کنید و ببینید. طراحی این صفحات وب بسیار ساده می باشد. این صفحات اطلاعاتی کلی و در عین حال مختصر در زمینه ASP.net و همچنین میزبانی وب مایکروسافت و لینک های مرتبط را به شما نشان می دهد.

استفاده راحت برای تازه کاران

تازه کاران در زمینه طراحی وب سایت قادر خواهند بود اولین صفحات خود را با تغییر دادن خصوصیات (Style) ایجاد نمایند.

مزایای استفاده از این نرم افزار و محیط برنامه نویسی آن بسیار است

  • از جمله این مزایا می توان به Debugging راحت
  • راحتی و سهولت کار
  • پشتیبانی از طراحی سایت ریسپانسیو با استفاده از فریمورک هایی مانند Bootstrap
  • نمایش خطاها با نشان دادن شماره خط مربوط به آن خطا
  • امکان طراحی اپلیکیشن ها و وب سایت های تحت وب با استفاده از معماری هایی همچون WebForm ، MVC و غیره.
   طراحی وب سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو

با توجه به اهمیت طراحی سایت ریسپانسیو (responsive web design) مخصوصا جهت سئو سایت و امکان اجرای وب سایت ها بر روی گجت هایی همچون موبایل و تبلت، شرکت مایکروسافت پشتیبانی از بوت استرپ (Bootstrap) در ویژوال استودیو را از سالها قبل شروع کرده است.
امروزه افراد علاقه مند به طراحی وب سایت های ریسپانسیو (واکنش گرا) به کمک مدیا (Media Query) و نیز بوت استرپ به سادگی می توانند این کار را انجام دهند و دست به اجرای سایت هایی قدرتمند و زیبا در محیط هایی به غیر از لپ تاپ و کامپیوتر نمایند.

برخی از مزایای دیگر طراحی وب سایت با نرم افزار ویژوال استودیو

تعمیر و نگهداری وب سایت هایی که در فضای ویژوال استودیو نوشته شده اند، کار مشکلی نیست.
امکانات مناسب این نرم افزار دلیلی برای باز نگه داشتن دست توسعه دهندگان وب و اپلیکیشن های اینترنتی است.
مهم تر از همه این که شرکت مایکروسافت هر چند سال یکبار این نرم افزار را تقویت نموده و بروز رسانی می کند و با نسخه های جدیدتر و سریع تری که ارائه می نماید موفق شده است که نیازهای برنامه نویسان و طراحان را برطرف نماید.
امکان استفاده از فریم ورک ها و امکانات جدید و مناسبتی همچون Entity framework و یا Razor از جمله مواردی است که کمک زیادی به برنامه نویسان و طراحان می نماید.

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت در خدمت مشتریان گرامی می باشد.
شرکت طراحی سایت وب پردزان تهران با استفاده از تکنولوژی ها و امکانات مایکروسافت از جمله ویژوال استودیو توانسته است از عهده ی پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود بر بیاید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت ما به ادرس اینترنتی https://it-sitedesign.com مراجعه نمایید.