سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی وب سایت با چه هدفی انجام می شود؟

طراحی وب سایت

هر فرد یا مجمو عه ای ممکن است از طراحی وب سایت هدفی داشته باشد که  با هدف دیگران متفاوت باشد. ممکن است اطلاع رسانی، خدمات، فروش یا هر چیز دیگری از اهداف طراحی وب سایت باشد. با جستجو در اینترنت، سایت های مختلفی از جمله وب سایت‌ های تجاری، E-Commerce، خبری و وبلاگ‌ های شخصی را مشاهده می کنید که فعال هستند و هدف کلی همه آن ها این است که اطلاعات درون وب سایت خود را به مشتریان یا بازدیدکنندگان خود نمایش بدهند.

 طراحی وب سایت موفق و کاربردی

طراحی وب سایت وقتی موفق است که از اصول طراحی سایت و اصول سئو (بهینه سازی) در طراحی خود استفاده کرده و  اطلاعات درون سایت را برای بازدیدکنندگان هدف خود نمایش دهد. از دلایل موفقیت شرکت وب پردازان تهران که به عنوان یک شرکت پیشرو در این زمینه مطرح است این می باشد که تمامی این اصول را به درستی در کار های خود اجرا می کند.

بخش های مختلف یک سایت را بشناسید.

هر آدرس سایتی شامل بخش های زیر می باشد:

  • پروتکل (http یا ftp)
  • محیط خدماتی اینترنت www ( محیط خدماتی اینترنت )
  • نام دامنه ( نام سایت)
  • پسوند دامنه ( com ،org ،ir ، net و …)

آشنایی با طراحی وب سایت استاتیک و داینامیک

وب سایت استاتیک و داینامیک دو گونه از طراحی سایت های امروزی می باشند. در واقع در سال 2015 طراحی سایت استاتیک به دلیل طراحی آسان صفحات و امنیت بالای آن برای سرور های آن زمان محبوبیت زیادی داشت. اما  با پیدایش و طراحی سایت داینامیک (پویا) که دارای سرور های ارزان قیمت ‌تر و با تکنولوژی امنیتی بالا تر بود، کم کم جای  طراحی سایت استاتیک را گرفت. البته هنوز هم تمام وب سایت‌ ها چند بخش استاتیک در طراحی خود دارند. و بخش‌ هایی از این  طراحی در تمام وب سایت های داینامیک ایجاد می‌شود.

مهارت های مورد نیاز در طراحی وب سایت

در طراحی وب سایت به مهارت های مختلفی نیاز است که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • بر html تسلط کامل داشته باشیم.
  • بر CSS تسلط کامل داشته باشیم.
  • یادگیری java script نیاز است.
  • یادگیری Jquery نیاز است.
  • یادگیری bootstarp نیاز است.
  • با نرم افزار های طراحی وب مانند ++dreamweaver ، php storm، note pad باید آشنایی داشته باشید.
  • با نرم افزار های بانک اطلاعاتی مانند mysql باید آشنا باشید.
  • استاندارد های طراحی سایت را باید بدانید.

طراح سایت چه کسیت؟

کسی که با استفاده از گرافیک جذاب و محتوای عالی، در طراحی وب سایت خلاقیت به خرج داده و باعث ارتقاء آن می شود طراح سایت نامیده می شود. در واقع طراح سایت، آن چیزی که کاربر به صورت مستقیم با آن در ارتباط است را طراحی می کند. از طرفی برای یک طراحی سایت به متخصصین زیادی نیاز بوده که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره شده است:

  • گرافیست
  • برنامه نویس
  • سئو کار
  • پشتیبانی
  • و غیره…

لازم به ذکر است که در میان موارد ذکر شده، طراح سایت، برنامه نویس و سئو کار از همه مهم تر می باشند.

چگونه طراحی سایت فروشگاهی به رونق کسب و کار ما کمک خواهد کرد؟

از آن جایی که تمایل مشتریان به سفارش از طریق سایت ها افزایش یافته، طراحی سایت فروشگاهی موجب رونق مشاغل اینترنتی شده است. از طرفی شناخته شدن یک برند توسط فروشگاه های اینترنتی و به دنبال آن فروش بیش تر آن برند، انکار ناپذیر است. البته عاملی دیگری که به رونق کسب و کار در یک فروش اینترنتی کمک می کند، حس اعتماد و امنیتی است که در خرید به کاربر القا می شود. در طراحی وب سایت برای یک فروشگاه آنلاین باید عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی در خرید محصولات و مناسب بودن استراتژی فروش در نظر گرفته شود. رعایت کلیه این موارد باعث تاثیر مثبت در جذب مشتریان فروشگاه شما می شود و آن ها را تبدیل به مشتری دائمی می نماید.

طراحی سایت فروشگاهی

برآورد قیمت برای طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی، با توجه به قابلیت هایی که دارد متفاوت خواهد بود. در واقع قیمت طراحی یک فروشگاه آنلاین به تعداد نفر ساعت نیرویی بستگی دارد که برای طراحی آن وقت صرف می کنند. از طرفی هرچه فروشگاه تخصصی تر بوده و نیازمند اتصال به سامانه های مختلف و ارائه گزارش به مصرف کننده و مدیر باشد  به تعداد نفر ساعت بیش تری برای طراحی نیاز دارد. که همین امر موجب می شود که قیمت طراحی سایت فروشگاهی ما بالا رود.

توسعه کار بدون محدودیت مکانی و زمانی

اگر به دنبال توسعه کسب و کار خود بدون محدودیت زمانی و مکانی هستید، طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین روش هاست. زیرا این فروشگاه آن لاین به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در دسترس مشتریان و کاربران بوده است و می توانند از خدمات آن بهره ببرند که همین امر موجب فروش بیش تر و به دنبال آن سود بیشتر در کار شما می شود. البته سایت فروشگاهی که حرفه ای طراحی شود، یعنی تمامی اصول استراتژی فروش در آن رعایت شده و امنیت و اعتماد جهت خرید در کاربران را در پی داشته باشد، عامل افزایش فروش شماست. شرکت وب پردازان تهران با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده، اقدام به طراحی یک سایت فروشگاهی حرفه ای می کند که همواره رضایت مشتریان را در پی داشته است.

با طراحی سایت فروشگاهی از مزایای آن بهره مند شوید

طراحی یک فروشگاه آنلاین مزایای زیادی در پی دارد که از جمله می توان به در دسترس بودن این فروشگاه در هر ساعت از شبانه روز اشاره کرد. کاهش هزینه ها و انعطاف پذیری از دیگر مزایای سایت فروشگاهی به شمار می آید. از طرفی این فروشگاه آنلاین به آسانی در دسترس بوده و موجب شناخته شدن و فروش شما در دنیا می شوند.

چه کسی می تواند صاحب یک فروشگاه اینترنتی باشد؟

هر فردی و با هر شغلی، چه بزرگ چه کوچک و با هر منبع در آمدی، می تواند به طراحی یک فروشگاه اینترنتی اقدام کرده و کسب و کار خود را رونق ببخشد. در واقع فروشگاه های اینترنتی مختص فرد یا افراد خاصی نیست و هرکسی با طراحی کردن یک سایت فروشگاهی اینترنتی می تواند از مزایای زیاد آن بهره ببرد.

سئو سایت بهترین روش تبلیغ رایگان

یکی از بهترین روش های تبلیغاتی رایگان، سئو سایت می باشد، که موجب شده ترافیک های زیادی از سمت موتور های جست و جو، همچون گوگل به سمت سایت شما هدایت شود و سایت شما در جایگاه خوبی قرار گرفته و رتبه های بالا در صفحه ی اول گوگل را به خود اختصاص دهد.  در واقع سئو سایت روی موارد زیر تاثیر گذار است :

  • جذب مشتری
  • بازدهی بالا
  • گسترش تجارت
  • افزایش فروش محصولات

سئو سایت و فعالیت های آن

سئو سایت مخفف شده کلمات search engine optimization site می باشد که وظیفه آن بالا بردن  بازدهی عملکرد سایت شما طبق استاندارد های موتور جست وجو می باشد و فعالیت های آن از جمله موارد زیر می باشد:

  • طراحی سایت
  • تولید محتوا
  • استراتژیک بودن محتوا
  • و غیره …

تمامی این فعالیت های ذکر شده موجب بالا رفتن رتبه سایت شما در موتور جست و جو شده و مشتری می تواند به راحتی از خدمات و محصولات شما بهره ببرد.

سئو سایت

تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه در سئو سایت

سئو سایت دارای دو تکنیک اخلاقی ( کلاه سفید) و تکنیک غیر اخلاقی ( کلاه سیاه) می باشد که سئوی اخلاقی از قوانین موجود در موتور جستجو پیروی کرده و حتی دستکاری های افراد در آن تاثیری نمی گذارد و با فعالیت هایی که در دراز مدت انجام داده و یا پیروی از دستورالعمل های درست، موجب به دست آوردن جایگاه بسیار خوب در موتور های جست وجو می شود. اما سئوی غیر اخلاقی در واقع شامل فریب های کابران است که موجب بدست آمدن رتبه بالا در موتور های جست و جو می شود.

ابزارهای  سئو چیست؟

سئو شامل ابزار هایی می باشد که در تحلیل و آنالیز سایت به شماکمک می کند ، در واقع  با استفاده از این ابزار ها می توانید عملکرد خود و رقیبانتان را مورد بررسی قرار دهید. این ابزارها شامل موارد زیر است :

  • Google Analytics (نرم افزاری تحت وب می باشد ک اطلاعات ورودی شما را تحلیل می کند)
  • Google search console (ابزاری از سمت گوگل، برای کمک به مدیران سایت است)
  • Google keyword planner ( ابزاری برای جست و جوی کلمات کلیدی می باشد)

شرکت وب پردازان تهران چه خدماتی را در زمینه سئو ارائه می دهد؟

شرکت طراحی سایت وب پردازان تهران با تجربه و تخصص بالای خود در زمینه ی سئو و بهینه سازی، آماده ی ارائه ی هر گونه خدمات به مشتریان خود، از جمله ارتقاء رتبه در موتور های جست و جو، افزایش فروش اینترنتی و ارتقای اعتبار وب سایت می باشد. در واقع وب پردازان تهران، یک شرکت موفق در زمینه طراحی وب سایت و بهینه سازی آن می باشد که همواره موفق به کسب افتخارات بزرگ از جمله تندیس وب برتر ، دریافت لایتک رسمی دانشگاه صنعتی شریف و کسب سپاس نامه از مدیریت ارزشیابی شرکت ها شده است.و همواره رضایت مشتریان خود را در تمامی کارها به همراه داشته است.

https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1358/web_design